הגשרים של הקו הירוק
גשר איילון
הגשר המורכב ביותר של הקו הירוק מורכב משלושה גשרים שונים, בתכנון של מרק מימרם, רוקח אשכנזי וינון. הראשון מבין השלושה הוא גשר איילון, שאורכו 210 מטרים, ועובר מעל נתיבי איילון. רוחבו של הגשר כ-16 מטרים, הוא כולל מסילה לרכבת ומעבר להולכי רגל ברוחב של 3.5 מטר בהמשך יוקם על גשר מעבר מדורג באורך כ-50 מטרים, שיקשר בין תחנת הרכבת הקלה לתחנת רכבת ישראל.
אל גשר איילון תגיע הרכבת ממנהרת רוזנפלד, שמתחילה ברחוב חיים לבנון הסמוך לאוניברסיטת תל אביב, ויוצאת אל הגשר מתחת למעונות הסטודנטים.
גשר רוקח
שני גשרים מתחברים לגשר איילון. האחד הוא גשר תחנת גני התערוכה, שישמש את נוסעי הרכבת הקלה והשני הוא גשר רוקח שימוקם מתחת לתחנת גני התערוכה, ויחבר בינה לבין פארק הירקון.
גשר פנחס רוזן
גשר פנחס רוזן עובר מעל לצומת הרחובות פנחס רוזן, ולנברג, מבצע קדש ושטרית. הגשר, שעוצב על ידי האדריכל מרסלו פישמן, הוא באורך של 321 מטרים תעבור עליו מסילת הקו הירוק וכן תוקם עליו תחנת פנחס רוזן.
גשר הירקון
אורכו של גשר הירקון הוא 700 מטרים ורוחבו 13 מטרים. גשר זה יישא שתי מסילות של הרכבת הקלה. הוא עובר מעל נחל הירקון ושדרות רוקח, במקביל לרחוב אבן גבירול, בין שני הגשרים הקיימים - גשר הפלדה וגשר בר יהודה.
על הגשר יהיה גם מעבר להולכי רגל ושביל אופניים לחציית הירקון מאבן גבירול אל שבילי פארק הירקון. על הגשר תמוקם תחנה מקורה בגובה 12 מטר. התחנה עצמה תמוקם בשטח שמצפון לשדרות רוקח וממערב לאבן גבירול. בנוסף, לאורך רחוב אבן גבירול יינטעו עצים חדשים, וכן יפותחו שבילי אופניים ומדרכות רחבות לרווחת הציבור.
גשר הסיירים
לעומת שאר הגשרים בקו הירוק, שנמצאים בתל אביב, גשר הסיירים עובר בחולון, מעל כביש 4 וסמוך למחלף חולון מזרח. הגשר, באורך של כ-200 מטרים, כולל מלבד מסילת הרכבת גם שבילי אופניים.
כדי לבנות את הגשר ללא הפרעה לתנועה בכביש 4 נדרש לעבוד מעל הכביש בטכנולוגיה כזו שתמנע שימוש במנופים או תמיכות מפני הקרקע ולכן הוחלט לבצע את הגשרים בשיטת הדחיקה. בשיטה זו עובדים באתר הממוקם בקצה הגשר ובו מייצרים את ששת המקטעים של כל אחר מהגשרים, כל חלק נדחק מעל הכביש עד לבניית הגשר כולו.