• דלג לתוכן העמוד
  • חלון חיפוש
  • תפריט האתר
  • קישורים תחתונים
חברת נתע
  • אודות
    • אודות נת"ע
    • חזון החברה וערכיה
    • דירקטוריון נת"ע
    • הנהלת נת"ע
    • מילון מונחים
    • סינמה נת"ע
    • מהתקשורת
    • חדשנות בנת"ע
  • הרכבת הקלה
    • הרכבת הקלה
    • הקו האדום
    • הקו הירוק
    • הקו הסגול
  • המטרו
    • המטרו
    • קו M1
    • קו M2
    • קו M3
  • העיר שלי
    • אור יהודה
    • בני ברק
    • בת ים
    • גבעת שמואל
    • גבעתיים
    • הרצליה
    • חולון
    • יהוד מונוסון
    • פתח תקווה
    • קריית אונו
    • ראשון לציון
    • רמת גן
    • תל אביב יפו
  • חדשות
  • עוד
      • יצירת קשר
      • יצירת קשר
      • חוק חופש המידע
      • הארגון
      • הקוד האתי
      • דו"ח קיימות
      • תקנון למניעת הטרדה מינית
      • מדיניות החברה
      • הצהרת נגישות
      • מדיניות ניגוד עניינים ביחס לספקים
      • ביקורת פנימית
      • תכנון ובנייה
      • תוכניות קווי הרק"ל והמטרו
      • תיאום תכניות סטטוטוריות והיתרי בניה
      • תיאום הנדסי עם חברת נת"ע
      • תסקירי סביבה
      • תרשימים גנריים לעבודות קצרות מועד
      • הודעות על רכישות לצרכי הציבור
      • מכרזים והתקשרויות
      • מכרזים פומביים
      • התקשרויות בפטור ממכרז
      • כוונה להתקשרות עם ספק יחיד
      • הליכי RFI
      • רשימות ספקים
      • פנייה לועדה למניעת ניגוד עניינים
      • קריירה
      • קריירה
  • hebrew עברית
  • english English
המקטע הקודם המקטע הבא

גשר פנחס רוזן

גשר פנחס רוזן

  • רשות מקומית תל אביב יפו
  • תוואי עילי
  • קו ירוק
Pinhas Rozen

פרטים כלליים

מקטע העבודה בצומת פנחס רוזן

תוואי הגשר

העבודה להקמת הרכבת הקלה נחלקת ל-2 שלבים עיקריים:

שלב א' (אינפרא 1)

טיפול בעצים, מדידות, ביצוע עבודות שלד לשיקוע הקו מתחת לנמיר, כולל תחנה משוקעת עם 2 כניסות, העתקת תשתיות ושינויים גיאומטריים, כולל סלילה ופיתוח נופי של התוואי.

שלב ב' (אינפרא 2)

ביצוע עבודות הכוללות את בניית התחנות, הכנת התשתיות הרכבתיות, הנחת המסילות וחשמול הרק"ל

מועד סיום משוער - אוקטובר 2023

שיטת תכנון ביצוע - DB: Design Build

שיטת מכרז בה הקבלן הזוכה גם אחראי גם על התכנון המפורט וגם על ביצוע העבודות

חשוב לדעת!

  • התכנון הראשוני בוצע על ידי נת''ע ואושר על ידי הות''ל (הועדה לתשתיות לאומיות)
  • שלבי התכנון המקדים והמפורט המבוצעים על ידי הקבלן עוברים בקרה, פיתוח ואישור נת''ע והות''ל
  • במסגרת שלבי העבודה ולו''ז הפרויקט, הקבלן רשאי להתחיל עבודות מקדימות הכוללות: הכנת אתר ההתארגנות, הסדרת תוואי העבודות והעתקת תשתיות בתוואי עוד טרם אישור כלל שלבי התכנון הסופי, כחלק מעמידה בלו''ז של כלל הפרויקט

עקרונות העבודה

  • יישמר מעבר בטיחותי להולכי רגל לאורך כל תקופת העבודות.
  • התחבורה הציבורית תפעל כסדרה למעט שינויים נקודתיים במקרה הצורך. הודעות יימסרו בנפרד.
  • לאורך כל תקופת העבודות נתיבי הנסיעה יצומצמו לסירוגין ויישמרו פתוחים לשני הכיוונים.
  • העבודות יבוצעו בשעות היום. עם זאת, קיימות עבודות אשר בגין אילוצים בטיחותיים ותנועתיים, נדרש לבצען בשעות הלילה.
  • במידת הצורך, יבוצעו חסימות נתיבים בלילה – התראה תימסר בהתאם.
  • יבוצע מעקף לשביל האופניים.
  • יבוצע מעקף למקטע שביל ישראל.

שלבי הביצוע

*הסדרי התנועה ולוחות הזמנים כפופים לשינויים

שלב ביצוע ראשון
העתקת קווי תקשורת, עבודה במדרכה ובשצ"פ הדרומי (פארק הירקון)

משך ביצוע: כחודשיים

שלב ביצוע שני
עבודות להקמת הגשר-ביסוס, ניצבים והנפת קורות

משך ביצוע: כ-14 חודשים

שלב ביצוע שלישי
יציקת עמודים לגשר, עבודה במפרדה באמצע רחוב מבצע קדש

משך ביצוע: כ-5 חודשים

שדרוג תשתיות במדרכה (סגירת המדרכה בצדו הצפוני של רחוב שטרית)

משך ביצוע: כחודש

חתכים טיפוסיים לצומת פנחס רוזן

רחוב שטרית
מצב קיים 


מצב הפעלה


רחוב ראול ולנברג

מצב הפעלה 

רחוב מבצע קדש
מצב הפעלה 

חומרים לצפייה והורדה

מקטע ראול ולנברג, מפגש תושבים פברואר 2022 - לצפייה לחצו כאן

לצפייה במצגת שהוצגה במפגש - מצגת כנס תושבים פנחס רוזן

שאלות ותשובות

האם תישאר פניה שמאלה מרחוב ראול ולנברג לרחוב משמר הירדן בזמן העבודות ובזמן הפעלת הרכבת הקלה?

הפנייה שמאלה מרחוב ראול ולנברג לרחוב משמר הירדן צפויה להישמר הן בזמן העבודות והן בעת הפעלת הרכבת.

מה גובה הגשר? האם יוכלו משאיות ואוטובוסים לעבור תחתיו ללא חשש?

גובה הגשר מעל הכביש 6.10 מטרים. כל כלי הרכב יוכלו לעבור תחתיו ללא חשש.

האם הגשר ישמש גם למעבר הולכי רגל?

הגשר ישרת את הרכבת הקלה. הולכי הרגל יוכלו לעלות לאזור תחנת פנחס רוזן בלבד.

היכן יורד הגשר לגובה הכביש בראול ולנברג?

מעט מזרחה מצומת משמר הירדן.

האם הגשר יהיה נגיש לנכים?

כן, במסגרת הקמת הגשר, תותקן מעלית לנוחיות הציבור.

האם יוסדר מעבר תת קרקעי או עילי משיכון דן לתחנת פנחס רוזן על הגשר החדש? 

ההגעה משיכון דן לתחנת "פנחס רוזן" שתוקם על הגשר תתאפשר דרך מפלס הקרקע בלבד

האם וכיצד תהיה גישה לתחנת פנחס רוזן להולכי רגל, רוכבי האופניים ומשתמשי התחבור הציבורית?

תחנות האוטובוס יוצבו בקדמת רחבת הכניסה לתחנה, על רחוב ראול ולנברג וכן על רחוב פנחס רוזן. מסביב לתחנה, יוקמו מדרכות חדשות, שבילי הליכה ושבילי אופניים שיובילו אל רחבת הכניסה מהפארק ומרחוב ראול ולנברג.

כיצד שומר התכנון על הנחל הסמוך?

תהליך תכנון הרכבת הקלה נעשה בשיתוף ובתיאום עם עיריית תל-אביב-יפו. על מנת לשמור על הנחל וגדותיו, בקטע זה של התוואי צומצמה כמות יציקות הבטון וקורות הגשר יוקמו מקורות טרומיות (קורות מוכנות מראש). הדבר יפחית באופן משמעותי את תנועת משאיות הבטון בשטח העבודות.

כיצד תתנהל תנועת האוטובוסים ללא נתיב תחבורה ציבורית, במשך תקופת העבודות?

תנועת האוטובוסים תפעל כסדרה במהלך תקופת העבודות. יתכנו שינויים נקודתיים במיקומי התחנות ובמסלולי הקווים עליהם יעודכן הציבור מראש.

האם תישמר רציפות של שבילי האופניים והולכי הרגל בפארק?

רציפות השבילים תישמר. ייתכנו סגירות נקודיות בהתאם לצרכי העבודות, תוך יצירת שבלים חלופיים לנוחיות הציבור.

אנחנו כאן לשירותכם

אנחנו כאן, לאורך כל הדרך, זמינים לענות על כל שאלה ולסייע בפתרון כל בעיה. נדאג ליידע אתכם על העבודות הצפויות באמצעות תפוצת דוא"ל, עלונים בתיבות הדואר, SMS ובאתר. אתם מוזמנים גם לעקוב אחרינו בפייסבוק, באינסטגרם, בלינקדאין ובטיקטוק.

נציג חברת נת"ע זמין בשטח למתן מענה אישי ופתרון לבעיות בכתובת המייל: Royi@shiluvimcr.co.il

והמוקד הטלפוני שלנו 4575* פעיל 24 שעות, 7 ימים בשבוע.

חברת נתע (2)

מקשיבים לכם

פניות הציבור: 4575*

טל' נוסף: 072-2515507

פקס: 03-7243055

Facebook Youtub Instagram

הרכבת הקלה והמטרו

הקו האדום
הקו הירוק
הקו הסגול
קו M1
קו M2
קו M3

אודות

אודות נת"ע
חזון החברה וערכיה
דירקטוריון נת"ע
הנהלת נת"ע
מילון מונחים
מהתקשורת

עוד בנת"ע

יצירת קשר
חדשות
מכרזים פומביים
קריירה
חוק חופש המידע
הצהרת נגישות
© 2023 נת"ע - נתיבי תחבורה עירוניים בע"מ
UI/UX by Profile Soft EWAVE

הרשמה לעדכונים

העבודות על הקו האדום הסתיימו, ואנחנו עובדים במרץ להקים את הקווים ירוק וסגול. הירשמו לקבלת עדכונים על העבודות בסמס. שימו לב שהמערכת בתקופת הרצה ותפעל במלואה בהקדם האפשרי

חברת נתע

הרשמה לעדכונים

העבודות על הקו האדום הסתיימו, ואנחנו עובדים במרץ להקים את הקווים ירוק וסגול. הירשמו לקבלת עדכונים על העבודות בסמס. שימו לב שהמערכת בתקופת הרצה ותפעל במלואה בהקדם האפשרי

חברת נתע
הטופס נשלח בהצלחה

הרשמה לעדכונים

העבודות על הקו האדום הסתיימו, ואנחנו עובדים במרץ להקים את הקווים ירוק וסגול. הירשמו לקבלת עדכונים על העבודות בסמס. שימו לב שהמערכת בתקופת הרצה ותפעל במלואה בהקדם האפשרי

חברת נתע