רחוב איינשטיין מלוי אשכול עד טאגור
לוי אשכול, נמיר
- רשות מקומית תל אביב יפו
- תוואי עילי
- קו ירוק
איינשטיין מטאגור עד חיים לבנון
העבודה להקמת הרכבת הקלה נחלקת ל-2 שלבים עיקריים:
שלב א' (אינפרא 1)
טיפול בעצים, מדידות, ביצוע עבודות שלד לשיקוע הקו מתחת לנמיר, כולל תחנה משוקעת עם 2 כניסות, העתקת תשתיות ושינויים גיאומטריים, כולל סלילה ופיתוח נופי של התוואי.
מועד סיום משוער - יוני 2024
שלב ב' (אינפרא 2)
ביצוע עבודות הכוללות את בניית התחנות, הכנת התשתיות הרכבתיות, הנחת המסילות וחשמול הרק"ל
מועד סיום משוער - 202
מקטע העבודה ברחוב איינשטיין
אורך המקטע ברחוב אינשטיין משדרות לוי אשכול עד רחוב טאגור הוא כקילומטר. בתוואי קיימת תחנה משוקעת
עקרונות תנועה ועבודה
- לאורך כל תקופת העבודות נתיבי הנסיעה יצומצמו לסירוגין
- יישמר מעבר בטיחותי להולכי רגל לאורך כל תקופת העבודות
- ייתכנו שינויים בתחבורה הציבורית ובמיקומי תחנות האוטובוס באזור. המידע יועבר לציבור הנוסעים טרם ביצוע השינויים
- במידת הצורך, יתקיימו עבודות לילה, הודעות יימסרו מראש לתושבים
- יבוטלו החניות בכחול לבן במקטע
- שבילי האופניים במקטע ישמרו לאורך תקופת העבודות
הסדרי התנועה במקטע
שלב ביצוע ראשון
- פירוק המפרדה ושינוי גיאומטרי
- עבודות שיקוע במפרדה מערבית
- טיפול בעצים והעתקת תשתיות
- תחילת ביצוע כניסות לתחנה
זמן ביצוע משוער: חודשיים וחצי
שלב ביצוע שני
- המשך שיקוע מפרדה מערבית
- עבודות קיר דיפון כלונסאות
- המשך עבודות טיפול בעצים ותשתיות
- פיתוח נופי במדרכות
זמן ביצוע משוער: 7 חודשים וחצי
שלב ביצוע שלישי
- השלמת חפירה ודיפון השיקוע כולל חידוש קו ניקוז ומאגר תת-קרקעי
- שלב ביצוע שלישי
זמן ביצוע משוער: 8 חודשים
שלב ביצוע רביעי
- הסתה של התנועה בנמיר מזרחה לטובת בניית החלק המערבי של התחנה המשוקעת
- סגירה זמנית של התנועה מזרחה והעתקת קו ניקוז
זמן ביצוע משוער: כ-8 חודשים
שלב ביצוע חמישי
- הסתת צומת נמיר לכיוון מערב לשם בניית החלק המערבי של התחנה
זמן ביצוע משוער: כ-7 חודשים
* לוחות הזמנים והסדרי התנועה כפופים לשינויים
חתכים טיפוסיים למקטע
מצב קיים
סיום שלב אינפרא 1
מצב הפעלה
חומרים לצפייה והורדה
צפייה בכנס תושבים מקוון למקטע שיקוע נמיר ממאי 2021 לחצו כאן
המצגת שהוצגה בכנס תושבים מאי 2021
אנחנו כאן לשירותכם
אנחנו כאן, לאורך כל הדרך, זמינים לענות על כל שאלה ולסייע בפתרון כל בעיה. נדאג ליידע אתכם על העבודות הצפויות באמצעות תפוצת דוא"ל, עלונים בתיבות הדואר, SMS ובאתר. אתם מוזמנים גם לעקוב אחרינו בפייסבוק, באינסטגרם, בלינקדאין ובטיקטוק.
נציג חברת נת"ע זמין בשטח למתן מענה אישי ופתרון לבעיות בכתובת המייל: Doron@shiluvimcr.co.il
והמוקד הטלפוני שלנו 4575* פעיל 24 שעות, 7 ימים בשבוע.