דרך אלוף שדה מעודד עד רבין
כורזין, רזיאל
- רשות מקומית רמת גן
- תוואי עילי
- קו סגול

חברת נת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים), החברה האחראית על הקמת מערכת להסעת המונים במטרופולין תל-אביב, מתקדמת בעבודות להקמת הקו האדום, הירוק והסגול של הרכבת הקלה ותכנון שלושה קווי מטרו. המטרה: הקמת רשת יעילה, נוחה ומתקדמת של תחבורה ציבורית, שתעמוד לשירות מיליוני הנוסעים בגוש דן.
שלבי עבודה להקמת הרכבת הקלה
שלב א'
ביצוע עבודות להעתקת תשתיות, הסדרת המדרכות, סלילה ופיתוח נופי של התוואי
מועד סיום משוער: 2022
* השלמת פיתוח הצד הדרומי לא תתבצע במסגרת שלב זה
שלב ב'
ביצוע עבודות הכוללות את בניית התחנות, הכנת התשתיות הרכבתיות, הנחת המסילות וחשמול הרק"ל
* מועד סיום משוער: 2026
עקרונות העבודה
- לאורך כל תקופת העבודות יישמר מעבר בטיחותי להולכי רגל
- תישמר הגישה לשבילי הולכי הרגל בין רחוב אלוף דוד לרחוב אלוף שדה לאורך כל תקופת העבודות. במידת הצורך, יבוצעו שינויים נקודתיים – עדכונים יימסרו בהתאם
- התחבורה הציבורית תפעל כסדרה למעט שינויים נקודתיים במיקום התחנות
- הגישה למרכז המסחרי בצומת כורזין "בית מולדבסקי" תישמר לאורך כל תקופת העבודות
- הגישה לתחנת הדלק "פז" ולעסקים במתחם תישמר לאורך כל תקופת העבודות
- במהלך תקופת העבודות נתיבי הנסיעה יצומצמו לסירוגין
- לאורך תקופת העבודות נתיבי הנסיעה יישארו פתוחים לשני הכיוונים
- במקרה הצורך תבוצענה עבודות לילה, הודעות יימסרו מראש לתושבים
שלב עבודה ראשון
מועד תחילת עבודות משוער: פברואר 2022
משך ביצוע משוער: כ- 8 חודשים
עבודות תשתית ופיתוח בצד הצפוני והדרומי
חתך טיפוסי - שלב עבודה ראשון
דרך אלוף שדה, מקטע הרחובות עודד - כורזין
שלב עבודה שני
עבודות תשתית ופיתוח בצד הצפוני
מועד תחילת עבודות משוער: אוגוסט 2022
משך ביצוע משוער: כ- 4 חודשים
חתך טיפוסי - שלב עבודה שני
דרך אלוף שדה, מקטע הרחובות עודד - כורזין
שלב עבודה שלישי
הכנת הרצועה לרכבת הקלה
מועד תחילת עבודות משוער: ינואר 2023
משך ביצוע משוער: כחודש
חתך טיפוסי - שלב עבודה שלישי
דרך אלוף שדה, מקטע הרחובות עודד - כורזין
שלבי הפרויקט - חתך מידי
דרך אלוף שדה, מקטע הרחובות עודד - כורזין
שלבי הפרויקט - חתך סופי
דרך אלוף שדה, מקטע הרחובות עודד - כורזין
חומרים לצפייה והורדה
לצפייה בכנס התושבים המקוון שנערך במאי 2021 לחצו כאן.
לצפייה במצגת שהוצגה במפגש - מצגת שהוצגה בכנס התושבים
אנחנו כאן לשירותכם
אנחנו כאן, לאורך כל הדרך, זמינים לענות על כל שאלה ולסייע בפתרון כל בעיה. נדאג ליידע אתכם על העבודות הצפויות באמצעות תפוצת דוא"ל, עלונים בתיבות הדואר, SMS ובאתר. אתם מוזמנים גם לעקוב אחרינו בפייסבוק, באינסטגרם, בלינקדאין ובטיקטוק.
נציגת חברת נת"ע זמינה בשטח למתן מענה אישי ופתרון לבעיות בכתובת המייל: lioryu@bncr.co.il
והמוקד הטלפוני שלנו 4575* פעיל 24 שעות, 7 ימים בשבוע.